O nama

Kompanija Cotoland d.o.o. osnovano je 1999. godine, u Šapcu. Trenutno smo apsolutni lideri u severozapadnom Balkanu u proizvodnji štapića za uši, za privatne robne marke. Glavni fokus smo usmerili na domaće tržište i takođe proizvodimo za najveće trgovačke lance u regionu. Robne marke sa kojim sarađujemo su dostupne u vise od 10 zemalja Evropske Unije. Takođe, naši proizvodi su dostupni na Afričkom, Južnoameričkom i Azijskom tržištu. Kroz sopstveni brand “Leny” distribuiramo naše proizvode na prostore zemalja bivše Jugoslavije. Zemlje u koje izvozimo su: Bugarska, Mađarska, Slovenija, Češka, Slovačka, Crna Gora, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Ukrajina, Makedonija, Vijetnam, Jordan, Poljska, Kosovo i Metohija, Italija.

Naša proizvodnja podeljena je u 3 kategorije: štapići za uši, kozmetička nega (higijenske blaznice i higijenska vata), i HORECA program. Primarno, naš fokus je na proizvodnji štapića za uši za privatne robne marke. Kada pričamo o proizvodnji štapića za uši, dostupni su u različitim vrstama štapića, različitim pakovanjima, kombinacijama i bojama. Sa druge strane, mi takođe posedujemo veliki potencijal za proizvodnju higijenskih blaznica. Razvili smo i proizvodnju higijenske vate i HORECA programa.

Strategija Cotoland-a je primarno bazirana na kvalitetu proizvoda, kvalitetu isporuke i kompletne logistike. Posedujemo najmoderniju opremu visokog kapaciteta za proizvodnju štapića za uši, uključujući sledeće procese: ekstruzija (plastični štapić), brizganje (plastična posuda i plastičan poklopac) i sektor proizvodnje štapića za uši (namotavanja, pakovanja). Povrh toga, skoro smo razvili novi proizvodni sektor, u skladu proizvodnje biorazgradivih štapića za uši (papirni štapić i papirna posuda). Štaviše, takođe imamo sektore proizvodnje kozmetičkih blaznica i kozmetičke vate.

U proteklih 7 godina, Cotoland je učestvovao na najvećem sajmu privatnih robnih marki na svetu, PLMA u Amsterdamu, Holandija. Izlagali smo sve naše proizvode, kao i naš brend “Leny”. Pre svega, učestvovati na najvećem sajmu privatnih robnih marki na svetu, čini nas počastvovanim i ponosnim. Da napomenemo da smo srećni što imamo priliku da na ovakav način prikažemo kompletnu transparentnost trenutnim i budućim kupcima.

U nastavku, mi verujemo da pratnjom najnovijih trendova i tehnologije na tržištu, gradimo čvrstu vezu poslovanja sa našim kupcima. Iskrenost, integritet, i dobra radna etika nas drže u vrhu našeg tržišta, gde i pripadamo.